youandmetogether

Alla inlägg under augusti 2012

Av Jenny & Nathalie - 20 augusti 2012 20:30

Hej! :) Jag heter Ida! Jag tänkte gästblogga lite här när Nathalie o Jenny ändå aldrig uppdaterar! ;) Jag heter ju som sagt Ida,är 12 år gammal o går i 6:an på ramsta skola. Jag är kompis med Nathalie,och bästis med Jenny. Jag har 2 marsvin,och en egen katt. Min familj har 2 katter till,men en är min aldeles egen. Jag älskar att rida,sitta vid datorn,kolla instagram . HAHA social! NOT. Jag älskar att kolla bloggar oxå. Jag har en till bästis som jag varit bästis med MKE längre än Jenny. Jennifer!! <33 Vi har varit vänner sen dagis. Men ist för att tråka ut er lägger jag ut lite ego pics :)


   

Foto: Jennifer (studsmatta bilden)


 

Jag o min älskade Jennis <3


 

Jag & Gangzter <3 Foto Nathalie


 

Jag o sindy! Foto Jennifer <3

 

Jag <3 Foto : Jag!



kolla min blogg! www.idislove.bloggplatsen.se om ni vill veta mer om mig elr ngt <3 Ha're bra!! / Ida

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg gillar du mest??
 Marinblå
 Lila
 Grön
 Röd
 Orange
 Svart
 Gul

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Design by;

Design


Myspace Layouts

Ovido - Quiz & Flashcards