youandmetogether

Direktlänk till inlägg 26 juni 2012

Hej och förlååt!

Av Jenny & Nathalie - 26 juni 2012 12:12

Det går inte så bra med vårt lovande om att blogga mycket här!

Men de flesta av er tror jag läser våra andra bloggar! ♥

Får ta och banka huvet i väggen så att jag inte glömmer bort att blogga!  

Ha en jättetoppen dag!

Kram

//Jenny♥

 

Bild på en blomma jag fotat!♥

 
 
Ida

Ida

27 juni 2012 11:56

Jättefin bild! ♥

http://idislove.bloggplatsen.se

Jenny & Nathalie

1 juli 2012 20:00

Tack!:) ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny & Nathalie - 20 augusti 2012 20:30

Hej! :) Jag heter Ida! Jag tänkte gästblogga lite här när Nathalie o Jenny ändå aldrig uppdaterar! ;) Jag heter ju som sagt Ida,är 12 år gammal o går i 6:an på ramsta skola. Jag är kompis med Nathalie,och bästis med Jenny. Jag har 2 marsvin,och en eg...

Av Jenny & Nathalie - 15 juli 2012 14:11

Hej!! Asså jag känner att det här inte går då bra med uppdateringen;) Jag har så mkt att göra nu och när det är skola sen så blir det ju ännu mer!! Är så sjukt ledsen över den DÅLIGA uppdateringen!! Men det är ju lite så här oxå. Ni dom läse...

Av Jenny & Nathalie - 5 juli 2012 10:28


Hej! Har faktiskt blogglust just nu! Hm, vad ska jag skriva om? Ska göra ett inlägg på min blogg sen också! :) Ja, känner för att skrva så ni får läsa lite allt möjligt! (fattar nada på skype) Ehm, skype...nä orkar inte skriva om hur lite...

Av Jenny & Nathalie - 18 juni 2012 21:54


HEJ!   Det var ett tag sen jag bloggade här nu men nu ska jag göra ett litet inlägg;)   Idag har jag inte gjort så mkt. Jag har varit hemma och sen gick jag ner till vänge och var där ett tag. Har inte så mkt mer att skriva om dagen!   ...

Av Jenny & Nathalie - 12 juni 2012 21:26


Äntligen är det sommarlov!   Förlåt för så j*vla dålig update men glömmer bort, säger som Nathalie, det e jobbigt med 2 bloggar! Sen ska jag fixa en ny design, tkr vi har haft de här färgerna liiiite länge, <3 Ses! //Jenny!  Älschkade...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg gillar du mest??
 Marinblå
 Lila
 Grön
 Röd
 Orange
 Svart
 Gul

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Design by;

Design


Myspace Layouts

Ovido - Quiz & Flashcards