youandmetogether

Alla inlägg under april 2012

Av Jenny & Nathalie - 26 april 2012 15:58

Hej hej alla som läser denna blogg!

Idag skulle vi ha idrott men vi hade ingen lärare, så vi fick gå upp till klassrummet och jobba med lite allt möjligt.

Ganska chill!  

Sen nästa lektion så hade vi typ samma sak.

As chill!  

Och typ dom sista 40 minuterna så var alla ute. Man fick spela fotboll(som jag gjorde), gå på promenad, cykla och lite annat. Bara man rörde på sig.

VÄLDIGT CHILL!!!!  


Sen nu när jag kom hem så bakade jag chokladbollar med strössel på.

Dom ser jättegoda ut!

Mums mums!

 

Foto: Jenny<3


NATHALIE


Av Jenny & Nathalie - 13 april 2012 14:33

Ska snart till säva och ridaaa!

Det e dressyr, vi orkar inte skriva så mkt, Jenny ska rida igen i hoppspecialen också'!

Ha det bra! :)


Av Jenny & Nathalie - 10 april 2012 20:37

Asså jag vet inte riktigt vad jag ska skriva här och nu idag denna timme, minut och sekund.

Har haft den ganska chill dag idag. Inte så jobbigt i skolan.   

VÄLDIGT DÅLIG UPPDATERING!!!  

Men ärligt talat...jag gjömmer bort att logga in här och kolla och blogga, men nu jävlar ska jag blogga mer, och om jag inte gör det släng in en kommentar på www.ponnykrull.blogg.se

Och skriv att jag ska blogga nu på direkten.

 

Vilken snygging som står bredvid mig<3<3

Håller ni med mig??

//Nathalie  

Av Jenny & Nathalie - 3 april 2012 19:29

  

//Jenny&Nathalie♥


Sry för dååååålig uppdatering!♥

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg gillar du mest??
 Marinblå
 Lila
 Grön
 Röd
 Orange
 Svart
 Gul

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Design by;

Design


Myspace Layouts

Ovido - Quiz & Flashcards